Hoi,
Wie heeftonderstaande mail 8 september ook van Scarlet gehad? Wat kunnen we hier tegen doen? Ik heb een opzegtermijn van 1 mnd zij kunnen het blijkbaar zo doen.
Per 1 oktober 2006 gaat Scarlet stoppen met het leveren van uw Surfpakket. Wegens technische problemen kunnen wij u niet meer de service garanderen die u van ons gewend bent. Als alternatief voor uw Surfpakket hebben wij een mooie aanbieding voor u;Scarlet One Dit abonnement is een alles-in-één-pakket voor vaste telefonie met supersnel ADSL. Een ander abonnement is niet meer nodig en makkelijk is dat u maar één factuur krijgt voor beide diensten. Voor Scarlet One betaalt u maandelijks een vast bedrag. Voor maar 24,95 euro per maand heeft u vaste telefonie en een snelle internetverbinding thuis. Omdat u al klant bent van Scarlet, krijgt u Scarlet One de eerste 2 maanden GRATIS! Zo bespaart u meteen al 49,90 euro! Neem dus snel contact op met 0800-1650 (gratis) om gebruik te maken van deze speciale aanbieding! Mocht u liever gebruik blijven maken van een inbelverbinding, dan kan dat. Het inbelnummer (van KPN) wat u dan kunt gebruiken is 0676916500. Let op: U betaalt hiervoor per seconde en wordt gefactureerd door KPN. De tarieven zijn als volgt; Starttik: 0,0372 Piekuren: 0,0376 Daluren: 0,0222 Weekend/nacht: 0,0178 Voor vragen en antwoorden verwijzen wij u graag naar onze vernieuwde website: www.scarlet.nl