BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Surfen en Bellen bij HetNet

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
15-12-2006
  •  
6 antwoorden
  •  

Al geruime tijd heb ik een conflict met HetNet over mijn Surfen en Bellen abonnement. Zij hebben zonder mijn toestemming mijn abonnment opgezegd en hiervoor in de plaats een nieuw abonnement aangemaakt. In een brief die ik van HetNet heb ontvangen staat echter dat ik mijn abonnment zou hebben opgezegd. Het blijkt dat zij een fout in de administratie hebben gemaakt en daardoor mijn oorspronkelijke abonnement hebben beëindigd. Vervolgenshebben ze een nieuw abonnement aangemaakt met een nieuwe-mail adres en wachtwoord. Mijn oude e-mail adres is tot op heden geblokkeerd terwijl mij is toegezegd dat dit medio november weer toegankelijk zou zijn.Dankzij de onzorgvudligheid en onduidelijkheid van HetNet heb ikbijna een uur aan de lijn gehangen met de Helpdesk en ben ik 5 keer doorverbonden zonder dat ik daadwerkelijk geholpen ben. Op e-mails ontvang ik geen reactie en zo ook niet op mijn (aangetekende) brieven. Ik wil verlost worden van HetNet. Wie kan mij tips geven hoe ik dit kan realiseren. Schriftelijk heb ik mijn abonnement al opgezegd maar hier ontvang ik geen reactie op.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.