Eind november ben ikbij Het Net overgestapt van een ADSL-abonnement op Surfen & Bellen. Mijn ervaringen met Het Net waren immers positief. Helaas... Binnen een week was onze telefoonverbinding gestoord nadat we tijdens een uitgaand gesprek een ander inkomend gesprek ontvingen. De telefoon geeft nu permanent een in-gesprek-toon.
Het doorgeven van deze storing aan de Helpdesk van het Net blijkt echter een onmogelijke zaak te zijn. Ik heb inmiddels zo'n 70 Euro verbeld met mijn mobiel, maar ze zijn altijd in gesprek. Ook e-mails naar de Helpdesk hebben geen suuces, want ze hebben daar een robot zitten die in staat is steeds weer een antwoord te sturen waarin niet wordt gereageerd op de kern van jouw klacht.
In de handleiding van Surfen & Bellen staat wel iets over het recetten van de Experia Box. Misschien dat dat helpt, maar ik durf er niet aan te beginnen, omdat - volgens diezelfde handleiding - hierdoor mijn draadloze internetverbinding kan wegvallen. Gezien de moeite die de KPN-monteur had bij de installatie, zie ik mijzelf dat niet zo maar herstellen.
We zijn nu meer dan twee weken verder en zijn nog steeds telefonisch niet bereikbaar, alleen op onze (Prepayd) mobiele telefoons die we anders zelden gebruiken.
Wie heeft er een tip om deze impasse te doorbreken?