Ben sinds 14 mei jl. overgestapt van Pretium naar Suprieur(zusteronderneming), op aanraden van Pretium. Alles zou hetzelfde blijven, alleen de kosten zouden voor ons nog lager zijn.Sinds die tijd alleen maar problemen gehad, zit wel vast aan een jaarcontract. Wat moet ik hiermee, zou er het liefste helemaal van af willen.