BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Stukke nokia n72

Bijdrage door gebruiker
25-06-2009
3 reacties

Hallo allemaal,

ik zit met een vraag waarvan ik niet meer weet wat ik moet.Ik heb op 25 april 2007 een nokia n72 gekocht. Na een week werkte deze al niet meer zoals het hoorde en trok deze binnen 3 uur de batterij leeg als ik er niet mee belde. Ik ben toen terug gegaan naar de Phonehouse in weert, waar ze mij toen vertelde dat het onmogelijk was. Ik heb toen na heel wat stennis een nieuw toestel gekregen want ik had het toestel pas een week...toen begon het gedoe op 14-11-08 weer. mijns cherm begon weg te vallen en pixels vielen uit. Ik naar de phonehouse in nijmegen (ik ben inmiddels verhuist) en daar werd hij opgestuurd. toen hij na 2 weken terug kwam hadden ze alleen de software geupdate. ik kreeg de bon en zette hem aan en weer was het mis. Ik heb het toestel de winkel niet eens mee uitg enomen en geeist dat ze hem nog eens opstuurden. Zij verwezen mij naar het nokia service center want die zat om de hoek en daar konden ze meteen kijken wat er mis mee was. Ik daar heen en inderdaad die man heeft gekeken en constateerde dat hij weer opgestuurd moest worden. Ook was er geen dataoverdacht mogelijk. Toestel gaat komt weer terug daar op: 15-12-08.Helaas was het probleem niet opgelost. Mijn scherm was vervangen werd mij verteld maar nu deed mijn *toets het niet. Die mevrouw vroeg mij toen nog vriendelijk of ik het toestel zo mee wilde nemen of ik de bonnen wilde. Ik heb haar toen niet zo vriendelijk verzocht het toestel weer op te sturen. Ik ben toch niet gek om een stuk toestel mee naar huis te nemen?!?Weer is het toestel via one mobility te nijmegen opgestuurd naar Dynafix. 19-12-08 was het toestel klaar maar d ewinkel besloot mij pas halvewege januari te bellen dat ik hem op kon komen halen.... Ik hem opgehaald in januari 2009 en toen bleek dat hij goed werkte. Ik weer blij dat ie normaal werkte, dus naar huis... Thuis aangekomen begonnen de problemen weer. Nu begon hij vage klachten te vertonen als bepaalde functies die niet beschikbaar waren en dat soort dingen... Ik helemaal zat van de vestigingen in Nijmegen naar een vestiging van de Phone house in boxmeer gegaan (mede omdat ik daar ondertussen mensen kende)...Die super vriendelijke mensen hebben mij ontzettend goed geholpen en geprobeert het toestel om te ruilen maar helaas was dit niet mogelijk. Ik kreeg de optie voor weer opsturen. Weer is hij opgestuurd dacht ik maar ergens ging er wat mis dus was hij niet weg geweest. Ik blij in de veronderstelling dat mijn toestel in orde was hem opgehaald en mee genomen...

5 mei begon het weer... (dacht ik maar bleek nooit weg geweest te zijn). Ik terug en weer opgestuurd met intentie van een boardswap. twee toetsen werkte weer niet en de beltoets ook niet...Uiteindelijk kreeg ik mijn toetsel terug en was het dacht ik opgelost met een nieuwe binnenkant.... Helaas.. blijkt minder waar...Vandaag heeft mijn contact bij de phonehouse het toestel weer megenomen en zijn er al stappen genomen om te kijken wat er nu gedaan kan worden maar ik wil graag zelf ook wat doen. Ik zit al met al nu met een niet werkend toestel wat uit de garantie is door het vele opsturen en waar ik absoluut geen plezier van heb gehad nog...Ik vertrouw erop dat het wel goed opgelost wordt door de vestiging in boxmeer maar kan ik hier zelf ook stappen op ondernemen richting nokia of hoofdkantoor van de phonehouse.. het is toch te zot voor woorden dat de collega's in boxmeer de puin van de andere vestingingen op moeten ruimen...Ik hoor graag of alles wat er gebeurt zomaar mag en wat ik kan en mijn rechten zijn....

alvast bedankt en sorry voor het lange verhaal...

groetjes meg

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.