BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Storingen bij het @home internet.

Bijdrage door gebruiker
16-11-2005
5 reacties

Ik ben ongeveer bijna 1,5 jaar klant bij @home. De laatste maanden heb ik zeer frequent last van verbindingsproblemen, waarbij het regelmatig voorkomt, dat dit dagen achtereen duurt. Na bellen met de storingslijn(vaak lange wachttijd en 0,10eurcent/min) duurt dit vaak dagen eer dit weer opgelost is. Maar het probleem doet zich steeds weer opnieuw voor. Als reaktie op mijn emails omtrent mijn klachten kriijg ik alleen maar reakties na enkele dagen met verwijzing naar allerlei artikelsover hun reglementen, dat men pas na 3 dagen aaneengesloten geen verbinding een verrekening in de abbonnementsprijs krijgt. Vrijwel elke keer is de verbinding binnen 3 dagen juist weer aanwezig of er is een kortdurende verbinding geweest, zodat men nooit in aanmerking komt voor een verrekening. Ik heb het nu na 4 maanden helemaal gehad met @home en zeg mijn abbonnement op. Van veel vrienden hoor ik dat ze met het zelfde probleem te maken hebben. De service bij @home is echt waardeloos en dat voor 47,95 per maand.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.