BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

storing tele2

Bijdrage door gebruiker
10-07-2008
2 reacties

hallo ik heb een adsl storing gemeld ik moest 5 dagen wachten voor ik de techniche dienst aan de telefoon kreeg ze wisten niet wat de oorzaak was ze gingen de lijn meten maar kwam er niet uit de kpn monteur moest naar de wijkcentrale dat kon 3 werkdagen duren als ik in die 3 dagen niets had gehoord moest ik maar weer bellen ik weer gebeld maar de storing is nog steeds in behandeling dus ik moet maar wachten bij elkaar duurt dit nu al bijna 2 weken en ik weet nog steeds niets ben ik de enige of doen ze zo met alle klanten graag een antwoord bedankt

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.