BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Storing op mijn internet

Bijdrage door gebruiker
08-10-2008
2 reacties

Al een jaren zitten we bij Online voor ons internet (toen heette het nog Wanadoo). Omdat wij in het buitengebied woonde konden wij een verbinding van 1 Mb/s. Toen kregen wij van Wanadoo een aanbieding van een snellere verbinding van 4 Mb/s. Deze snellere verbinding was 10 euro goedkoper dan onze oude verbinding dus natuurlijk gingen we over.

Echter hebben we toch niet zoveel plezier van onze verbinding. Sinds die snellere verbinding hebben we constant storing op ons internet. Bij onweer en hagel hebben we helemaal geen internet, bij 'normaal' weer hebben we er last vandat in een keer het signaal weg is. 2 minuten wachten en het is weer terug.... Op zich niet erg als het 1 keer per dag gebeurd maar soms is het internet er net weer, valt het binnen een halve minuutweer weg.

Heel erg frustrerend allemaal dus.... Na veel gebel met Online is (lees drie kwart jaar van bellen later) er een monteur gekomen die geconcludeerd heeft wat ik al een half jaar roep "het ligt aan de telefoonkabel". Nu zegt Online dat KPN ernaar gaat kijken en daar hebben we hele slechte ervaringen mee. Wij wonen in het buitengebied, wat waarschijnlijk een hoop verklaard.

Online heeft ons toen wij het abonnement afsloten internet belooft die zou werken (we hebben hen er duidelijk op gewezen dat we wonen in buitengebeid. Dat niet al het internet hier in de omgeving naar behoren werkt etc. etc.). Er is nog niet eens naar de kabel gekeken en Online en KPN verschuiven de schuld nu al naar elkaar. KPN zegt dat ik bij Online moet wezen en Online zegt dat ik bij KPN moet wezen…. Heel fijn allemaal maar ik schiet er niets mee op.

Wat kan ik eraan doen dat mijn internet ook echt gaat werken?

Wat moet ik doen als ze mijn klacht nog steeds niet serieus nemen (wat ze al driekwart jaar niet doen)?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.