BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

storing @home

Bijdrage door gebruiker
30-10-2005
9 reacties

Vanaf 1-10-05 heb ik een proefabonnement van 2 maanden bij @home vanaf het begin niks anders dan storingen op het internet klantenservice iedere dag wel een paar keer gebeld.wat mij tot nu toe al heel wat euri"s heeft gekost.Hun advies is stekker uit de modem trekken,vanaf 25-10 hou ik dit bij. Tot heden 30-10 trek ik voor de 60ste keer de stekker re uit is dit normaal? Wat is hier aan te doen je wordt van het bekende kastje naar de muur gestuurd.En mijn proefabonnement is eind november afgelopen,en ik heb er niets aan gehad,al wel kosten gehad met de aanschaf van het proefpakket,en heel veel telef.kosten alstublieft help mij,met @home kom ik er niet uit.

m.v.g. R.Brouwer

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.