Beste mensen,
Ik weet dat met name in de nachtprogramma's de voorgestelde dames waarnaar je kan sms'n niet bestaan. Uit nieuwsgierigheid heb ik mij echter wel eens aangemeld via sms (2120) om te kijken hoe ze de schijn op proberen te houden. Vervelende is echter dat ik nu elke week nog steeds sms berichten blijf ontvangen. Als ik daar op reageer met STOP SMS lijkt dit alleen maar nieuwe berichten op te leveren. Het is géén gigaprobleem maar wel uiterst vervelend, weet iemand hoe ik de sms dienst van 2120 kan stoppen?!?!