Stipte STOPT ermee en/of wordt overgenomen door Online.nl. Nu heb ik nu 4 telefoon lijnen+internet bij het abbonement van Stipte en Online.nl neemt deze 4-lijnen NIET over. Ik ga nu 75% achteruit in het servicepakket en het wordt ook nog 20% duurder. Het huidige pakket wordt zonder overleg en 1-zijdig om gezet naar een gewijzigd pakket zonder compensatie. Kan dit zomaar binnen het consumentenrecht?
Ik kan opzeggen maar kan nergens 4 lijnen krijgen en internet voor het nu te betalen tarief. Nu blijkt dat het ISDN, waaronder de 4 nummer functioneren, niet wordt gecontinueerd door Online.nl en er maar 1 telefoonlijn terug komt. De persoon bij de help desk is bijzonder bot en geheel niet bereid om mee te denken laat staan dat hij op de hoogte is van wat er gebeurt en onder welke condities op mijn adres geleverd wordt. Ik verwacht compensatie van Online.nl en een oplossing voor het geboden verlies in service/diensten en zie geen redenen om nu meer te gaan betalen.