Op 16-6-2007 ontvang ik een forse acceptgiro via het incassobureau. Vreemd, ik betaald altijd keurig mijn rekeningen. Na bellen met de 'klantenservice' van (destijds) Casema blijkt na 45 minuten dat de rekening onjuist is en nooit verstuurd had mogen worden. Het betreft namelijk een periode WAARIN WIJ NIET MEER OP HET BETREFFENDE ADRES WOONDEN.Goed, het zou geregeld zijn.Op 27-7-2007 gebeurde exact hetzelfde. Mij werd na 50 minuten verteld dat de bedragen zijn verwijderd uit het systeem en dat het niet nogmaals zal voorkomen.Op 19-3-2008 is het weer hetzelfde verhaal. Het zou geregeld worden. Op 26-3-2008 wordt dit telefonisch bevestigd.Nu ontvang ik wederom op 18-9-2008 dezelfde rekening van het incassobureau.Heeft iemand anders ook deze ervaringen met Casema (nu Ziggo) en zo ja... is het ooit opgelost.