Sinds enkele dagen duurt het ongeveer 15 seconden voordat internet op start. Normaal als ik op het pictogram druk verschijnt internet onmiddellijk maar nu duurt het tergend lang. Heeft iemand een idee wat de oorzaak is en wat ik eraan kan doen? Ik heb internet explorer 8 en Vista.