Ik wou wel eens weten of er wat mensen die mij kunnen vertellen hoe ik SPYWARE DOCTOR van mijn computer het beste kan verwijderen. Want hij geeft altijd als antwoord er zit een schrijf beveiliging er op. En ook wil hij de plugin niet verwijderen en zodoende kan ik hem er niet af krijgen. Ik werk met AD-AWARE PLUS en als viruskenner heb ik NORMAN. En nu werkt NORMAN niet goed bij mij meer. Als ik het geweten had dan had ik er SPYWARE DOCTOR er niet op gezet. Maar war FREYA mij door gegeven heeft dat werkt bij mij niet maar ik ben er ook maar een leek in de computer kennis. En het EMBLEEM in de TAAKBALK wil er ook niet uit. En met het op starten van de computer vraagt hij nog altijd om te gaan update maar dat doe ik niet. Wie geeft mij het juiste en een beetje gemakkelijke oplossing hier op.