Ik ben akkoord gegaan met een contractvernieuwing voor 2 jaar bij t-mobile, ik geloof dat ik al 7 jaar tevreden gebruiker was van het bedrijf maar sinds dinsdag heb ik GEEN bereik in mijn eigen huis. Ik krijg van t-mobile 0 op mijn rekest. Volgens hen zijn alle problemen opgelost per 2 maart (terwijl ze daarna pas begonnen) er is 0 communicatie aangaande de storing en ik moet gewoon maar een maand geduld hebben tot de problemen (die er volgens t-mobile niet zouden zijn) opgelost zijn. Dit is voor mij onacceptabel, ik heb thuis geen vaste lijn en ben hiermee dus onbereikbaar geworden, terwijl ik veel thuis werk.Vanwege de slechte comunicatie (zeg maar: geen) en het slechte bereik (ook geen) is mijn vertrouwen in t-mobile als provider verdwenen. Officieel gaat mijn contractvernieuwing per 27 maart in en ik wil ervan af!!!Volgens de dame bij t-mobile kan dit niet....dat kan toch niet waar zijn?! Zij verzaken in hun core business, te weten bellen, en ik moet het accepteren alsof ik in een ontwikkelingsland rondloop in plaats van Nederland.Welke stappen kan ik ondernemen om toch onder deze contractvernieuwing uit te komen?!