Hallo ,een tijdje terug stond er ook een vraag over spelling controle in vista,dat is nog Duits,maar had toen gelezen dat je hem kon downloaden op de site van Microsoft.Dat heb ik gedaan,maar weet niet hoe ik het in Windows mail krijg.Ik heb deze vraag al eens eerder gesteld,maar nooit een antwoord op gekregen.Nu hoop ik dat iemand het wel weet.Met vriendelijke groet Jeannie.