Ik heb diverse spelltjes gekocht van Zylom ( de eerste in 2006) maar sinds kort doen ze het niet meer en lees ik dat ik die nooit gekocht zou hebben terwijl in 'mijn gegevens' van Zylom wel degelijk staat welke spellen ik wanneer en onder welk ordernummer heb aangeschaft.
Zylom reageert helemaal niet op deze klachten.
Wat te doen, dit kan toch niet zomaar ??