Ik heb enkele weken geleden een Speedlinq ADSL abonnement besteld. Ik heb de modem ontvangen maar er zaten verder geen instructies of inloggegevens bij. Dus wat doe je als Nederlander?
keuze 1: mailen
keuze 2: bellen à 70 eurocent per minuut.
Ik koos ervoor om te mailen. Nadat ik na 4 dagen nog geen antwoord had gekregen besloot ik te bellen.Om een lang verhaal kort te maken: Ik blijk al vanaf 17 januari een internet aansluiting te hebben. Maar ik kan daar geen gebruik van maken aangezien ik noggeen inloggegevens heb. De mensen van de helpdesk kunnen me deze niet geven. Ze zeggen dat de brief er al lang had moeten zijn, maar ze kunnen niet nagaan of die al verstuurd is. Op al mijn mails wordt niet gereageerd.Inmiddels betaal ik abonnementskosten terwijl ik nog geen internet heb. Daarnaast heb ik al 30 euro opgebeld aan Speedlinq zonder dat er dan ook maar enige actie van hun kant is ondernomen om het probleem op te lossen. Ik heb een hoop fora door zitten lezen en ik ben niet de enige met dit soort problemen. Ik heb het gevoel dat er sprake is van een sluwe manier van zaken doen. Namelijk: Er voor zorgen dat klanten problemen krijgen. De ENIGE manier om hulp te krijgen is te bellen met Speedlinq a 70 eurocent per minuut.
Het zou geweldig zijn als meer mensen hun ervaringen met Speedlinq zouden posten.