BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

speedlinq

Bijdrage door gebruiker
25-03-2008
1 reactie

Ik heb sinds vorig jaar augustus een SPEELINQ abonnement onbeperkt internetten en bellen.In december ben ik verhuist.ik heb dat toen doorgegeven en ook te horen gekregen d.m.v. een postcodecheck dat ik op m`n nieuwe plek ook een internetaansluiting kon krijgen.Maar nu blijkt dat dit dus niet mogelijk is en ik naast mijn SPEEDLINQ abonnement ook een nog eens eenKPN aansluiting zou moeten nemen om alsnog gebruik te kunnen maken van hun internetservice.Een aantal malen met de klantenservice gebeld,wat mij hoge telefoonkosten opgeleverd.Opeen antwoord van mijn schrijven moet ik bijna een maand wachten.En uiteraard wordt per maand welhet bedrag geincasserd.Ik heber totaal geen oren naar om die extra kosten te moeten gaan betalen,daar ik die niet kan betalen.Nu is SPEELINQ, TELFORT geworden.Welke voorwaarden gelden dan voor mij en is er een manier om van dit abonnemnet uit te komen??Want laatst is mij verteld als er een overname is en je kan geen gebruik maken van hun diensten,je abonnement beeindigd kan worden.Wie heeft een advies??

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.