goedemorgen eenieder, en hier zijn we weer, problemo continuo .
spam ! continue geeft de betaalde versie AVG bepaalde adressen als "spam" mijn eigen adres als ik een mailtje naar mezelf stuur komt niet aan, PC magazin "spam"zdnet nieuwsbrief "spam " telkens klik ik , niet spam, afz nooit blokkeren , de hele riedel. maar hij leert het niet... de instelling staat op normaal. ik ken het filteer voor email wel uitzetten, maar dat is er juist voor uitgedacht door slimmerikken. dus mocht er iemand gebruind en geoliëd uit de zon komen en het antwoord weten( oplossing) dan verneem ik dat graag.