precies 2 jaar geleden een sony vaio laptop aangeschaft, na precies 2 jaar begeeft de videokaart t , een bekend verschijnsel
bericht gevraagd om coulance regeling, het antwoord:
Geachte heer van Bogaert
Bedankt voor uw bericht aan Sony support.
Het betreurt ons dat u problemen ondervindt met uw VAIO notebook.
Ondanks de door Sony gewaarborgde kwaliteitscontrole kan het helaas voorkomen dat een apparaat defect raakt.
Wanneer zich dan ook onverhoopt een defect voordoet, doen wij uiteraard ons uiterste best een passende oplossing te bieden.
Uit onze gegevens blijkt echter dat uw toestel niet meer binnen garantie zit.
Uw garantie is op 25-06-2013 na de door Sony vast gestelde twee jarige periode verlopen.
Uiteraard is het mogelijk uw toestel ter reparatie aan te bieden bij ons reparatiecentrum echter kan dit uitsluitend als betaalde reparatie uitgevoerd worden.
Het is niet mogelijk een uitspraak te doen over het huidige probleem, eventueel te verrichten werkzaamheden en/of de reparatiekosten, zonder dat het apparaat door het reparatiecentrum is onderzocht.
Sony heeft een reparatieprocedure voor u beschikbaar gebaseerd op een ‘Pick-up & Delivery’ proces. Uw VAIO notebook wordt bij u opgehaald en gerepareerd weer terug gebracht.
Het reparatiecentrum zal u een prijsopgave geven nadat de VAIO notebook is toegezonden ter reparatie en er een diagnose is gesteld. Voor het transport van de VAIO notebook en het onderzoek worden standaard kosten gerekend van 76,16 euro incl. btw. Indien u beslist niet door te gaan met een reparatie, zal het toestel ongerepareerd worden teruggezonden, mits aan betaling van de transport- en onderzoekskosten is voldaan.
De gemiddelde verwerkingstijd voor een reparatie is 5 werkdagen. Deze tijd kan uitlopen wanneer de benodigde onderdelen niet op voorraad zijn, of indien er een betaling dient plaats te vinden.
Wenst u nadere informatie om een reparatieprocedure in gang te zetten gelieve dat in een antwoord op deze e-mail aan te geven, dan helpen we u graag verder.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht u nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u deze e-mail beantwoorden of telefonisch contact opnemen via een van de onderstaande telefoonnummers.
Binnen de garantieperiode:
Vanuit Nederland: 020 346 9303
Vanuit België: 02 717 3218
Buiten de garantieperiode:
Vanuit Nederland: 0900 0400 278 (€0.50/min)
Vanuit België: 0900 51503 (€0.45/min)
Telefonisch zijn we bereikbaar van maandag tot vrijdag, van 09:00 uur tot 18:00 uur.
E-mail:
customersupport.nl@vaio-link.com
Bezoek ook eens onze
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Armando
SONY SUPPORT TEAM
SUPPORT: http://www.sony.nl/support/nl
Sony Benelux, a branch of Sony Europe Limited
Schipholweg 275 - 1171 PK Badhoevedorp - The Netherlandsforums & communities (NL) of forums & communities (BE)