Ik heb in December 2011 een 2 jarig KPN abbonement afgesloten in combinatie met een Sony Ericsson Xperia Arc S en met een Kpn zeker service verzekering.
Na 1 maand liep dit toestel vast en deed niks meer heb hem toen ter reperatie opgestuurd en ben hem 4 weken kwijt geweest uiteindelijk is hij toen geswapt ! (nieuw binnenwerk)
In Oktober 2012 was hij weer vastgeslopen zelfde klacht als in januari 2012 hij ging niet meer aan . toestel weer opgestuurd en was hem 2 weken kwijt. uiteindelijk hebben ze het toestel geruild . toen was al bekend dat het toestel niet meer in de winkel verkocht werd.
Vrij wel vanaf het beging vertoonde dat toestel kuren ! het beeld bibberde bij het typen , hij bleef paginas op internet verversen , sloeg alles op op het klembord en sloeg vaak vast en nog meer klachten . op de lader waren de klachten nog erger!! Afgelopen Maart 2013 heb ik hem ter reparatie opgestuurd dit keer was ik hem 1 week kwijt maar hebben ze alleen een software update uitgevoerd . Toen ik hem die avond instaleerde vertoonde hij gelijk weer dezelfde Klachten. Dus zaterdag 23 maart 2013 heb ik hem weer gelijk laten opsturen.
Toen werd er verteld door een medewerker in de kpn winkel te oosterhout dat ze het toestel niet meer zouden nakijken en me gelijk een geldbedrag zouden geven of een opvolger (nieuw toestel) omdat dit al de 4de reparatie is.
Hij is nu nog steeds bij het reparatie centrum en ben er inmiddels achter na heel wat telefoontjes waar ik ook erg klantonvriendelijk geholpen werd! telefoon gewoon ophangen enz. dat hij weer geswapt is. Dit vind ik raar omdat het toestel niet meer gemaakt word en ik recht had op een ander toestel. me batterij en lader zijn in heel deze periode niet nagekeken. !!
Volgens het Juridische Loket is dit een brutte manier van handelen. En kan ik me abbonement laten ontbinden omdat ze me tijdens de reparatie ook geen vergelijkend vervangend toestel hebben aangeboden en ik deze periode toch me abbon heb doorbetaald.
Als ik al de reparaties ga rekenen kom ik op 8 of 9 wkn reparatie tijd, waarin ik geen leentoestel had of 1 maar die niet vergelijkend was met wat ik had dus echt niks mee kon.
Ik voel me Door KPN niet serieus genomen en van kastje naar de muur gestuurd.
klantenservice zijn erg bot.
Kan ik mijn abonnement niet laten ontbinden?? KPN beweert van niet kan het alleen afkopen maar ik heb nu zoveel ellende ermee.
Hebben jullie een tip?