Met betrekking tot eerdere vraag van Sony Ericsson s500iAlle stappen die ik als antwoord heb gekregen heb ik ook gevolgd, maar hebben tot heden niks opgeleverd.Afgelopen zaterdag 25/10 gaf ik me gewonnen en dacht, ik koop gewoon een nieuwe telefoon. Namelijk de tijd die ik er aan kwijt ben geweest, is al gewoon een nieuwe telefoon waard. Ik kwam dus bij de service balie van Media Markt aan voor de zoveelste keer en vroeg mijn telefoon terug. Op het moment dat zei die telefoon gingen halen kocht ik een nieuw toestel. Toen ik terug kwam bij de balie lag mijn telefoon daar helemaal kapot. Ze hadden de knoppen half terug gebracht, en het toestel stond helemaal bol omdat ze hem niet goed hadden dicht geklikt.Ik heb gelijk het nieuwe toestel weer ingeleverd. De verkoper aan de balie zei "ja dit is wel een beetje slordig ja". Nou vanmiddag wordt je terug gebeld over de stand van zaken. Natuurlijk werd ik niet terug gebeld. S'avonds ben ik er nog terug naar de Media Markt gegaan. En op de vraag of de manager aanwezig was die me zou terug bellen werd het antwoord gegeven, "ja ik haal haar wel even'. Na een kwartier kwam ze terug en werd mij verteld dat ze net naar huis is gegaan.Ik heb hierna een boos mailtje gestuurd naar de Media markt, die 2 dagen later werd behandeld met: "Hallo meneer Schaaper,Wij hebben uw klacht verder in behandeling genomen. Ik heb vandaag weer contact gehad met de reparateur, maar zij hebben geen oplossing voor u. Ik ben nu druk bezig met het zoeken naar de passende oplossing. Zodra ik een oplossing voor u heb, breng ik u op de hoogte.".En met deze vrouw heb ik veel meer contact gehad, dus ze weet wel een beetje hoe de vork in de steel zit. Dan neem ik toch aan dat het iets klantvriendelijker mag zijn?Bij de Media Markt wordt dus kennelijk geen garantie geleverd op telefoons. Je mag toch verwacht dat als je een toestel in de garantie periode terugbrengt, dat deze op zijn minst wordt gerepareerd, of in ieder geval dat je hem weer terug krijgt zoals je hem hebt ingeleverd?Kan iemand mij vertellen wat ik hier mee kan doen?Met vriendelijke groet,Eelke Schaaper