BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Sony ericsson k850i - T-mobile

Bijdrage door gebruiker
10-11-2008
1 reactie

Beste lezer,Ik beschik sinds een halfjaar over een sony ericsson k850i in combinatie met een t-mobile abonnement. Aan het begin had ik geen problemen totdat ik mijn berichtenbox niet meer kon openen. Hierna ben ik naar de T-mobile shop gegaan en het bleek een systeem fout te zijn. De telefoon werdt opgestuurd en kreeg hem weer terug. Een paar dagen later haalde ik de telefoon uit me zak en constateerde dat ik een knopje miste van me telefoon. Hierna heb ik weer naar de T-mobile service lijn gebeld. Zij raadde mij aan om de verzekeraar pro assist te bellen die samenwerken met T-mobile en waar ik ook verzekerd ben. Pro assist heeft de telefoon hierna opgehaald. Toen ik terug gebeld werdt dat me telefoon gemaakt was kreeg ik het bericht dat ik wel 30 euro moest betalen omdat dit geen 'fabrieksfout' is. Ik heb T-mobile gebeld en na een halfuur praten is besloten dat ik eenmalig de 30 euro terug krijg van T-mobile. Alles leek perfect opgelost te zijn. Totdat ik de telefoon een paar dagen later weer uit me zak haalde en zag dat er nu een stukje van het blauwe ringetje waarin de toetsen 2&5 tussen zitten afgebroken is! Ik ben altijd heel voorzichtig met deze telefoon omgegaan en heb hem nooit laten vallen. Ik heb zoals eerder vermeld deze telefoon een halfjaar. Ik moet deze telefoon nog 1,5 jaar gebruiken. Ik vind het onacceptabel om 30 euro te gaan betalen en deze telefoon (met een waarde van ruim 250 euro) voor de 3e keer op te sturen in korte tijd. Is er misschien een instantie die mij hier verder mee kan helpen en wat ik kan/moet doen?Met vriendelijke groet,Daan van der Wouden

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.