Hallo,Ik weet het, ben nummer honderdenzoveel, maar waar ik niet uitkom is het volgende:Mijn Sony telefoon ging tijdens garantie stuk, verkoper zei: stuur m op naar dynafix. heb ik gedaan, na 2 weken (vind ik al te lang) had ik de telefoon terug, nog meer stuk dan ie al was. (laadde niet meer op en ook de headset deed t daarna niet meer) Inmiddels weer opgestuurd, wel van Sony ter compensatie een nieuwe headset gekregen (heb ik niet veel aan met deze klacht)De verkoper is degsm.nl, die geen enkele verantwoordelijkheid neemt, maar zegt dat het via de fabrikant moet (dus weer opsturen) en die werkt weer samen met die[edit - redactie]Dynafix. Ze hebben mijn telefoon nu alweer een week in huis en er gebeurt maar niets, ondanks dat Sony een verzoek heeft gedaan voor een spoedreparatie. Ik weet wel dat een week meevalt als ik andere reakties lees.Mijn vraag is: wie is er nu echt verantwoordelijk? Ik dacht dat dat de verkoper was. Sony vervangt de telefoon pas als ie 3 keer is gerepareerd. Ik heb nu wel een klacht ingediend bij Sony over dynafix en gezegd dat ik, ondanks dat toch wel heel tevreden ben met een sony telefoon, er toch nooit meer eentje koop vanwege dat Dynafix. Dat kan toch niet? Zelfs bij het Sony service-centrum zeggen ze dat dat Dynafix stinkt aan alle kanten. ik las op internet al het advies om bij de koop van een product dat door Dynafix gerepareerd moet worden de koop maar af te blazen.Er zullen toch wel meer bedrijven zijn die telefoons kunnen repareren?