Hoe is het mogelijk dat aanbieders van adsl bergen beloven en molshopen geven voor je dure geld. Ik moet 20 mb download snelheid hebben maar krijg 12 mb. En als ik er over informeer denken ze dat je dom of gek bent en komen ze met verhalen van dat het aan je kabel(van hun zelf) licht of dat je ver van een verdeelpunt af woont etz etz etz.
Maar ze kunnen wel zien dat je modem een bepaald aantal mb binnen krijgt. Dus kunnen ze hem ook meer mb geven door de knop om te draaien. Dus graag reactie of dit door meer mensen zo ervaren wordt.
Ik neem af van XS4ALL maar die zijn niet alleen alle leveransiers van internet verbindingen doen dit en verdienen zo kapitaalen zonder te leveren.