Hallo,
Deze maand kreeg ik de factuur van T mobil van € 287,18 omdat mijn dochter een betaal diens had afgesloten.
Ze is pas 13 jaar en kan dit dus zonder enig probleem doen.
Natuurlijk had zij dit nooit mogen doen maar ik vind dat aanbieders van die diensten en in dit geval ook T mobile ook een verantwoordlijkheid hebben maar is dit wel zo?
Hebben zij een verantwoordelijkheid of niet ??
Wat ik ook raar vind is dat men bij de aanschaf niet gelijk wees op 1555 waar je betaal sms kan blokkeren.
Groet,
Stefan