BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Sms-Blox

Bijdrage door gebruiker
17-06-2010
7 reacties
Hoi gelukkig is mn situatie niet zo ernstig als dat ik heb gelezen maar ik vroeg me af wat ik kon doen.

ik had op 20 mei een sms blox aangesloten waarbij er dus 10 euro van je beltegoed word afgehaald. Maar die dag kreeg ik een smsje van vodafone met wegens storing is het niet gelukt probeer het later nog eens. Ik ging er dus vanuit dat het niet was gelukt, ondertussen hadden ze al 10 euro eraf gehaald zonder een sms te sturen met uw blox is aangesloten. Waarbij ik dus eigenlijk een dag sms'en van hen tegoed heb. Ik heb met het klantenservice gebeld meerdere malen waarbij ze me heel asociaal te woord stonden. En zeiden sorry we kunnen niks doen. Ik ben al jaren actief met zorgeloos sms maar zo was ik nog nooit behandeld door vodafone. Dus ik vroeg me hierbij af of ik er iets tegen kon doen ??

xxLam
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)