BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

sms-allert telefoonabonnement

Bijdrage door gebruiker
17-06-2011
11 reacties
Beste mensen van Kassa,

Onze zoon heeft een telefoonabonnement bij Vodafoon met Ping-abonnement voor BB.
Heb vele problemen gehad met de kosten van het abonnement, zijn redelijk goed opgelost door Vodafone.
Alleen nu gaat onze zoon steeds over zijn beltegoed per maand, heb hier meerdere malen contact over gehad met Vodafoon om te vragen of ze een sms-alert kunnen geven van je hebt nog ..zoveel beltegoed en als het beltegoed op is dat hij dan niet meer kan bellen alleen noodnummers, of een andere oplossing. Dit kan niet zegt Vodafone, moet je zelf in de gaten houden via my Vodafone (internet), dit doe ik maar ben iedere keer te laat, kijk de 10e v.d. maand en de 19e v.d. maand, de 1ste v.d. maand krijgt hij weer beltegoed. Op advies van Vodafone heb ik het abonnement verhoogt, maar helaas nog steeds gaat hij er over heen. Onze zoon met beperking moeten wij hier steeds op aanspreken.
Voorheen kreeg hij wel een sms-alert toen had hij een abonnement bij Telfort, deze doen dat nog steeds, geven 2x per maand een sms-alert.
Waarom kan Telfort dit wel en Vodafone niet...dit kost ons handen vol geld iedere keer, proberen het steeds goed uit te leggen en onze zoon er op aan te spreken, maar dat is best moeilijk voor hem. Wat zou ik het beste kunnen doen?
Vodafone zegt dat hun verder niets kunnen doen.
Kunnen jullie mij hierover adviseren, waarom de ene provider wel sms-alert kan geven en de ander niet en wat ik er aan kan doen.

Groetjes,

Ellen Filippini
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.