Klanten mogen wat mij betreft wel twee keer na denken als ze een abonnement afsluiten bij MTV Mobile of Hi. Ik probeer al sinds november van het abonnement af te komen, en behalve veel tijd, moeite en belminuten kost het me een extra maand a 100 euro. Klantenservice van niks!
Betreft: slechte klantenservice m.b.t. opzegging abonnement
Het contract dat ik heb afgesloten bij MTV Mobile loopt officieel 17 januari 2012 af. Bij het afsluiten in de winkel werd mij verteld dat ik twee maanden van tevoren kon verlengen. En dat heb ik 17 november jl. gedaan. Iemand in een callcenter heeft de fout gemaakt om mij verkeerd te adviseren om 17 januari nog eens te bellen en heeft dit onjuist in het systeem gezet als ‘informeren verlenging abonnement’. Dit kost mij een maand extra abonnement van 100,- (omdat de opzegging niet is doorgevoerd), waarvan ik de helft niet eens kan gebruiken omdat ik de hele maand al in het buitenland ben voor studie.