Kan iemand mij uitleggen wat de bedoeling is van de nog 3-maanden APK regeling bij de sloopregeling. mijn oude auto was een week ''over tijd" (tot 23 aug) en werd afgekeurd. Dikke pech, geen sloopregeling. ik krijg de indruk dat mijn 16-jarige auto dus niet van de weg gaat, maar opgeknapt en verkocht. Ook de garage/dealer kon het mij niet uitleggen.In den haag was het commentaar: de minister heeft daar voor gekozen. Hoezo milieu. ben benieuwd naar jullie antwoorden.
een sloopje.