BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

slimbellen was niet zo slim

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
02-09-2006
  •  
8 antwoorden
  •  

wie heeft er nog meer ervaring met slimbellen?

na dat ik alles had ontvangen zou ik direct via de experiabox kunnen bellen , wel dat was niet het geval.

ik bellen (50cpm 20 min in de wacht) ik moest wachten tot mijn telefoonlijn zou worden omgezet . dat was de eerste fout.

eindelijk een week later de boel was omgezet ik zou moeten kunnen bellen mooi niet dus ik bellen maar omdat mijn kpn lijn het niet deed moest ik het met een mobiele doen weer 30min in de wacht.

ik moest stekkers veranderen mooi niet dat het hielp ik weer bellen 15 in de wacht. een monteur zou mij op mijn mobile bellen, mooi niet dus ik weer bellen met de mobile weer een half uur in de wacht .

de monteur zou die dag bellen mooi niet dus de volgen de dag ja hoor een dame belt met de mededeling dat er in de centrale wat verkeerd stond ik zou kunnen bellen en wat denk je ja ik kon bellen . precies 1 dag en de lijn lach weer dood.

ik weer bellen weer met mijn mobile 10 min in de wacht, er werd mij gezecht dat ik de splitter er tussen uit halen want die was niet nodig omdat ik internet niet gebruikte.

oke ik de splitter ertussen uit en ja hoor ik kan weer bellen.

hehe dus willen we voice mail aan zetten mooi niet je moet een wacht woord hebben ik weer bellen , wat denk je? nee ik was binne 30 seconde aan de beurt oed he?

ik had de code allang moeten hebben maar die had ik dus niet dus gaven ze me die via de telefoon.

ik blij ik kan de voice mail aan zetten. ha mooi niet dus ,als je het nummer belde voor de voice mail werd er gevraagd toets het nummer in dat he hebt gebeld dat was 0842333 dus ik dat nummer weer ingetoetst met de pincode verder nee dus ver kerde pin code ik heb vier keer gebeld voor de pin code en ja hoor ik kreeg in totaal 4 verschillende codes en wel de volgende 0000,1234,1111,2222.

en geen van alle deed het.

ik weer bellen wat bleek je moest je eigen telefoon nummer in toetsen en niet het nummer dat je had ingetoetst zeg dat dan meteen.

oke ik kon bellen en mijn voice mail deed het mooi niet dus , als ik met iemand belde viel tijden een gesprek de lijn weer dood.

ik nog maar eens bellen 20min in de wacht vervolgens een kwartier aan de lijn alles door lopen en ja hoor de lijn viel dood.

ik weer bellen 15 min in de wacht en ja ik had er een te pakken.

ik moest een andere adopter hebben ik wacht een paar dagen maar alles wat er kwam geen adopter oke we bellen maar eens weer .

er was niks van bekend weer alles door gelopen en ja ik moest een nieuwe adopter hebben maar dat wist ik al.

een week later ja daar was de adopter aan gesloten en ja hoor na vijf weken kon ik bellen en gebeld worden.

maar door dat ik zoveel had geld met hun had ik via de email een klacht ingedient en ik zou binnen een maandbericht hebben.

ook en tweede klacht zou binnen een maand behandeld worden en zou ik bericht van krijgen.

we zijn nu zes weken na de laatse klacht en ik heb nog niks gehoord.

ik word hier zo moe van

zijn er nog meer mensen die met slimbellen de boot zijn in gegaan ik zou graag juli verhaal horen

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.