hallo
ik heb afgelopen vrijdag mijn kastje gekregen van slimbellen, we hebben alles aan gesloten zoals het in de handleiding stond.toen we de code in wouden toetsen van het activerenkregenwe de ingesprekstoon er aan dit na velen malen alles na hebben gekeken of we het goed hadden gedaan heb ik slim proberen te bellen nu donderdag 04-01-2007 heb ik na6dagen belleniemand van de verkoop aan de lijn gehad ik wou alles terug sturen en alles van slim stop zetten ik kreeg te horen dat ik het wel kon annuleren maar wel tot volgendjaar de 19,95 kostenper maand moest door betalenenen wat ik nog kon doen dat was een monteur bellen van slim maar ze konden mij niet drect door verbinnen ik was dus weer genoodzaakt om het nr 0900-9669 weer te bellen en weer zeker een2 uur in de wacht te staan
ik heb hier duseen kastje staanwaar ik niks aan heb en wel voor moet door betalen ik ben ook erg boos op wat voor manier dit gaat