BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

slimbellen

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
03-01-2007
  •  
3 antwoorden
  •  

hallo,Wij hebben thuis sinds 2 januari bellen van kpn. Wij bellen nu via slimbellen. Ik het ding aangesloten en bellen ging prima. Totdat ik mijn vrouw op haar GSM wilde bellen. Dit bleek niet mogelijk. Ik vervolgens met goed vertrouwen eerst via de site gekeken of dit misschien geblokkeerd was. Dit bleek niet het geval. Vervolgens besloot ik het nummer van de service lijn te bellen. Dit bleek niet mogelijk ook kon ik geen service nummers bellen. Vervolgens werd ik dus gedwongen om met mijn GSM het service nummer te bellen. Ik dacht de volhouder wint. UIteindelijk heb ik 1:58 minuten aan de lijn gehangen zonder ook maar een service medewerker aan de lijn te krijgen. Ik ben nu nog steeds bezig terwijl ik dit op griffel. In totaal ben ik de gehele ochtend lees van 10 uur tot 14:30 uur bezig geweest om iemand van de service balie te bereiken. HELAAS. Inmiddels ben ik aardig over de zeik. Dus ik dacht *&^% slimbellen ik zeg het meteen op zelfs dat is onmogelijk bij deze prutsers. Ik hang nu nog aan de lijn en heb al honderd keer gehoord: "even geduld alstublieft" mijn geduld is op bij deze telefonie extremisten. ik hang nu al 31 minuten aan de lijn om mijn abonnement op te zeggen. Al met al mijn dag behoorlijk vergalt en nog steeds niemand aan de lijn. ik kan niet geholpen worden en ik kan ook niet opzeggen. Lijkt de eci wel...... wie herkent dit ik ben zo boooooooos.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.