BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Slechte vodafone service bekend in Vught?

Bijdrage door gebruiker
13-09-2012
7 reacties
Als klant van Vodafone, woonachtig in Vught, heeft het meerdere contactmomenten gedurende een aantal weken gekost om te horen te krijgen dat er een zendmast in Vught ontbreekt. Dit heeft mijn klacht bij Vodafoon tot gevolg gehad. Primaire klacht is dat ik in en om huis geen belbereik heb. Secundaire klacht is dat ik als klant pas na de nodige telefoontjes, op eigen initiatief, de oorzaak verneem. Vervolgens stuur ik op verzoek van Vodafoon een klachtenbrief. Deze wordt daar op 22 augustus ontvangen. Op 10 september ontvang ik een schrijven met daarin begrip voor mijn probleem. Ik krijg twee opties geboden: bij uitzondering kan ik mijn lopende contract opzeggen òf ik hoeft slechts 75% van de maandelijkse vaste kosten van mijn contract te betalen, voor een diens die niet wordt geleverd. De keus lijkt dan niet moeilijk. Echter maakt Vodafone in haar schrijven graag gebruik van de mogelijkheid mij te attenderen op het bestaan van Signaalplus. Voor slechts 85,00 euro kan ik een Femtocel aanschaffen. Deze versterkt het UMTS-signaal in huis. Mag ik deze promotie lezen als derde optie? Op deze vraag wordt ontkennend geantwoord tijdens een telefonisch onderhoud op 13 september. Nee, dit kan niet gratis aangeboden worden als tegenprestatie voor wanprestatie. Ook niet wanneer het twee Vodafoneklanten op één adres betreft. Een sterk staaltje, zo vinden mijn partner en ik, die beide dezelfde hinder ondervinden. Nieuwsgierig zijn wij dan ook naar het antwoord op de vraag of wij, in deze omgeving, de enige zijn die een dergelijke houding van Vodafone onjuist en teleurstellend vinden.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.