BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Slechte service van T-Mobile en TPG post

Bijdrage door gebruiker
04-05-2004
3 reacties

Mijn telefoon is omstreeks augustus 2003 gestolen. Ik kon voor 30e en nieuwe telefoon aanschaffen bij T-mobile. Een Nokia 3310i. Na een week ging hij al stuk,hij ging niet meer aan. Mijn telefoon via T-mobile klantenservice opgestuurd (alleen mogelijk via de telefoon) Na bijna twee maanden kreeg ik hem eindelijk terug. Intussen had ik geen leentoestel gekregen,daar doen ze niet aan. Maar mijn rekening van mijn abonoment liep wel gewoon door! Afijn, ik kreeg hem eindelijk terug en na weer twee maanden ging de batterij stuk!!!! Ik weer T-mobile klantenservice opbellenen het was geen probleem ik kon hem gewoon opsturen en dan kreeg ik gewoon een nieuwe. Ik nog vragen zijn er kosten aan verbonden? Nee helemaal niks was het antwoord ook geen verzendkosten. Het word allemaal vergoed door T-mobile. Ik naar het postkantoor en de batterij aangetekend opgestuurd zonder enkele kosten want dat zou T-mobile betalen. Na een week kreeg ik bericht van TPG dat mijn pakket gewijzigd was of ik even ruim 7 e wou betalen voor het afhalen van het pakketje. Ik weer T-moble bellen. Ik nog een keer vragen moet ik niks betalen? Nee dat is een foutje geweest. Ik weer naar het postkantoor en pakketje opnieuw opgestuurd. Na een paar weken nog steeds geen reactie gehad en ik weer T-mobile bellen. Ja mevrouw dat is u eigen schuld u moet natuurlijk wel verzendkosten betalen anders weigeren wij hem. De kosten worden later verrekend. Ik TPG opbellen waar mijn pakketje was. Die lag dus in Den-Haag bij de onopgehaalde voorwerpen. IK formulier ingevuld om mijn pakketje weer in mijn eigen woonplaats te krijgen Krijg ik bericht terug dat mijn batterij helaas is kwijtgeraakt en TPG post niet aansprakelijk is. Ik heb hem nog aangetekend opgestuurd. Ik weer T-mobile bellen en kreeg als antwoord: Ja mevrouw het spijt me,maar ik kan niks meer voor u betekenen. Ik moet een stukke batterij hebben als ik u een nieuwe wil opsturen. Ik kan u niet verder helpen,tot ziens en fijne dag verder.

Dus in totaal heb ik drie maanden plezier gehad van mijn fijne nokia 3310i waar ik 30e voor heb betaald van de 9 maanden. En natuurlijk loopt mijn abonoment ook gewoon nog door.Dan koop ik zelf wel weer een batterij. Ik naar de winkel en die batterij kost dus gewoon 47.50e!!!!!! Dat ga ik dus niet betalen! T-Mobile geeft mij de verkeerde informatie en TPG raakt mijn aangetekende pakketje kwijt!

Nu heb ik dus een telefoon die stuk is en een abbonoment die gewoon tot maart volgend jaar door loopt! Wat een service!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.