BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

slechte service van home

Bijdrage door gebruiker
19-11-2007
2 reacties

Ik heb een half jaar lang voor een ander gezin betaald op mijn rekeningnummer, toen we dat door kregen hebben we meteen @home gebeld en na vele dure minuten bellen en overleggen met de klantenservice en alle copieen van de afschriften opsturen zouden ze het stop zetten en ons het teveel betaalde geld terug betalen. maar helaas na 2 maanden nog eens gebeld en een paar mails gestuurd maar nog steeds ons geld niet terug.Maar toen we deze maand per ongeluk te veel korting hadden gekregen werd t meteen afgeschreven. Kijk anderom kan t wel dachten wij dus nog eens bellen..... maar je krijgt steeds iemand anders aan de lijn en de een weet niet wat de ander heeft geregeld. Dus.....NOG STEEDS ONS GELD NIET TERUG!!!!!!! wat een slecht bedrijf!!!! is hier nu niets aan te doen want we horen zoveel klachten van@home en het lijkt wel of niemand er iets aan kan doen. Wie heeft er tips wat ik kan doen.

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)