BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

slechte service upc

Bijdrage door gebruiker
21-01-2013
3 reacties
Aangezien jullie geen klachten formulier hebben en je rustig een uur in de wacht wordt gezet als je door verbonden wil worden naar de afdeling klachten. Dan maar zo.
Wat zijn jullie toch een stelletje idioten!! Service leveren ho maar! Ten eerste heb ik onder tussen weet ik veel hoe vaak gebeld dat ik bijzonder slecht ontvangst heb. Dat er zenders zo maar uit vallen. Ik heb hoog uit een signaal van 30%. Wat krijg je dan te horen "ligt aan uw kabels" Tja dat je ze net allemaal vernieuwd heb omdat ze dat al eens eerder hebben gezegd doet er niet toe. Heb de boel op gezegd en ga over stappen naar glasvezel. internet is bijzonder instabiel. Telefoon ligt er regelmatig uit.
En maar handen vol geld kwijt zijn om mobiel te bellen. Maar mw u kunt ook het 1200 nummer bellen die is gratis. *Duh dan moet de telefoon het wel doen idioot!!!!*
Opzeg moment van overstappen naar glasvezel 19 februari, maar op 21 januari al af gesloten, tja hoe kan dat. Nou er hebben dingen elkaar gekruist. Wij willen uw wel weer aansluiten, maar dat duurt wel 48 uur. Ja natuurlijk. Ik betaal die 90 euro voor gewoon dagen geen tv en geen telefoon! Geen wonder dat er zo veel mensen bij jullie weglopen!!!!!
Je normaal te woord staan kunnen jullie ook niet. Geen wonder dat iemand boos wordt. Bijzonder frustrerend jullie medewerkers!! luisteren ho maar. Gewoon het briefje voor lezen en automatische antwoorden geven wat hun voor geschreven staat.


Zo dat is er uit! hoe ervaren anderen upc?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.