wat een spijt heb ik dat ik ben overgestapt naar ORANGE! -VERKEERD VOORGELICHT: ik moest toch zelf mijn oude abbonnement opzeggen, terwijl de telefonische verkoper zei van niet.-NIET REAGEREN OP MIJN KLACHT PER BRIEF: al ruim een maand geleden een brief geschreven, heb nog niet eens een fatsoenlijke ontvangstbevestiging ontvangen.-TELEFONIE EN INTERNET: dan weer wel en dan weer niet werkend.is er niet een soort wet die mij vrijstaat per direct op te zeggen als t product niet juist word geleverd? ik verlang weer naar KPN!!!!!