BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Slechte service iBooD

Bijdrage door gebruiker
18-01-2012
Reageer
Ik heb via iBooD een Acer Liquid telefoon gekocht, hiervan werkte de bleutooth niet. Deze gaf aan "gekoppeld maar niet verbonden", hij is opgestuurd voor reparatie en is 2 maanden weggeweest!! Toen ik hem terug kreeg werkten er diverse functies niet meer, bleutooth werkte helemaal niet meer en de camera, camcorder, gps enz.werken nu ook niet meer. Volgens iBooD is het bord vervangen en getest, op de doos staat SW=ok en Patch=ok, maar werken ho maar. Nu moet ik hem volgens iBooD weer opsturen, want volgens hun is hij weer defect gegaan maar ik heb hem defect geleverd gekregen. Ik heb een nieuwe toestel geëist of mijn geld terug, maar daar werken ze niet aan mee. Ik ga het toestel weer niet opsturen en dan weer maanden kwijt zijn. Dus een hele slechte service van iBooD.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.