BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

slechte service gsmweb

Bijdrage door gebruiker
29-08-2010
Reageer
Sinds 19 april 2010 j.l heb ik een black berry van gsmweb.nl na 9 weken heb ik hem terug gestuurd omdat het beschermhoesje het enterknopje verscheidene keren eruit drukte, ik kan hem zelf plakken maar omdat ik nog een garantie heb op mijn BB dacht ik terugsturen. Er werd mij verteld hoe ik hem moest opsturen en hoelang het zou duren voordat de BB bold 9000 terug is (tussen de 4 en 6 weken). Ok daar kan ik mee leven ik hoefde dan ook geen vervang toestel met een borg van 50,-. Want ik heb nog wel een mobieltje niet zo goed maar ik kan me wel redden die 6 wekenalleen kan ik niet internetten. In week 5 heb ik gebeld en gevraagd hoever ze waren. Zoals ze toen vertelde maximaal zes weken volgende week is hij in huis. Week 7 heb ik weer gebeld en toen wisten ze ook niet waar mijn BB was en ze zouden een notitie maken voor de Backoffice de zoveelste notitie. Al met al ben ik tot nu toe bijna 3 maanden verder en wordt ik nog steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Medewerkers begrijpen mijn frustratie en vragen aan mij of ik hem nog steeds niet heb. (ik noem het ID nummer niet meer want als ik zeg wie ik ben staan ze versteld dat ik hem nog niet heb) maar kunnen niets voor me betekenen ze zeggen dat ze wederom een notitie naar het Backoffice zullen sturen. Er werd naar mijn huistelefoon nummer gevraagd e want ik zou terug gebeld worden. Ik heb ook gevraagd of ik iemand mocht spreken van het Backoffice dan zeggen ze dat hun supervisors dan net steeds van hun plaats zijn. Of is ziek of word net verlost en wordt hij/zij overgenomen door een collega. Of is de hele week ziek en komt 1 dag langs maar toevallig net niet de dag dat ik bel .Altijd een reden om mij niet te woord te staan. Ik heb 4 abonnementen via hun besteld een beetje bedrijfsservice zou toch niet verkeerd zijn. Ik heb van 1 van de medewerkers van gsmweb gehoord dat mijn BB in england is en pas wanneer ze 200 toestellen hebben komt er een shipping. Dit kan toch niet Service bestaat niet bij gsm.web natuurlijk zullen veel mensen wel tevreden zijn IK NIET voor 50 Euro borg mag ik een andere BB huren. Waar is hun garantie/service naar de klanten toe wij moeten alles tekenen anders vervalt je garantie maar dit is toch niet de manier hoe jeje klanten moet behandelen.Ik wil mijn BB terug wie heeft er nog tips voor mij om mijn BB terug te krijgen
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)