BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

slechte scharnieren Asus laptop

Bijdrage door gebruiker
26-01-2008
10 reacties

ik kocht ca. 4 jaar geleden een Asus laptop, waarvan de scharnieren bij gewoon gebruik binnen de garantietermijn begonnen te scheuren. De laptop werd opgehaald en gerepareerd, telefonisch werd medegedeeld dat het een constructiefout was van dit model. Nu weer 2 jaar later zijn de scharnieren weer gescheurd, en het deksel/beeldscherm begint te wijken aan de zijkanten. De garantietermijn op de reparatie is verlopen, maar ik vind dat het gezien een fout is men mij moet tegemoetkomen bij de aanschaf van een nieuwe. Maar men is daartoe niet bereid en ook niet om het zonder kosten te repareren, wie kan me over mijn rechten informeren en hoe handel ik dit het beste af?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.