BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Slechte kwalitiet van XS4all.

Bijdrage door gebruiker
30-12-2008
9 reacties

Omdat mijn internet provider HCC overgenomen is door XS4all heb ik naast mijnoude mailadres ook een nieuw XS4all mailadres. Sinds maart 2003 probeer ik deze internet provider langzamerhand te gaan gebruiken. Alleen dit bedrijf gebruikt verschrikkelijk veel Engelse termen. Voor mij onbegrijpelijk. Er zijn nog consumenten met alleen maar Lager onderwijs.

Bv. sent mail, webphone, drafts en de zin (ik citeer) "The uploaded file exceeds the MAX_FILE_SIZE directivetha was specified in the HTML. Retutn to main adressbook page".

Ik wilde n.l. mijn windws mail adressen overhevelen c.q. kopieren naar XS4all. Nergens is op de site te vinden hoe dat stap voor stap moet!

Ik heb al eens eerder hierover gecorrespondeert/gebeld met XS4all. Resultaat er is geen aandacht aan besteed.In de media las ik dat XS4all als beste provider uit de bus komt bij een onderzoek n.l. 8.1Voor mij is het nog geen drie waard.

Het bedrijf laat ze gebruikers links liggen en besteed geen aandacht aan normale wensen van de klanten.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.