BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

slechte klantenservice tele2

Bijdrage door gebruiker
07-03-2013
9 reacties
Ik ben altijd zeer tevreden geweest over tele2 mobiel en heb zelfs familie en vrienden altijd aangeraden om tele2 te nemen. Dus vorig jaar dacht ik van ik zal mijn abonnement eens verlengen met een leuke telefoon.

Ik kreeg mijn telefoon binnen met de zegel waarop staat dat als hij verbroken is dat je de telefoon niet moet accepteren.
Ik gebeld met tele2 en er was niks aan de hand ik mocht hem gewoon gebruiken. Na de eerste update van mijn telefoon werd hij warm, liep vast en sloeg t beeldscherm soms op tilt.
Ik met tele2 gebeld en ik moest maar contact opnemen met samsung. naar samsung gebeld en ik moest naar een servicecenter van samsung. daar kreeg ik te horen dat samsung de software voor de telefoon niet vrijgeef en dat alleen de fabriek het kon oplossen.

Ik gebeld met tele2 en ik moest mijn telefoon maar naar de tele2 servicecenter sturen. ik uitgelegd wat dhr van samsung mij had verteld en dat dat niet zou helpen. Ik het nog een maand geprobeerd met mijn telefoon. maar het werd zo erg dat ik weer belde met tele2. weer t verhaal uitgelegd maar niet opsturen naar samsung we maken t zelf wel. ik kreeg een vriendelijke dame van het tele2servicecenter aan de lijn en die “let op” DIE DACHT dat ze t konden maken.

Telefoon opgestuurd netjes batterij eruit klepje open in het doosje gedaan. alle papieren wie in die mail staan erbij gedaan. krijg ik een paar dagen later een zakje binnen. met daarin mijn telefoon met de batterij erin en klepje dichtgeklikt en een leuk briefje dat niet alle papieren erbij zaten.

Ik gebeld . kreeg te horen welke papieren erbij moesten en jahoor het was precies wat erbij zat. ik kijk in mijn mobiel is er ook met mijn instellingen gespeeld. weer gebeld. o wat vervelend. we bellen u terug. 2 maanden gewacht geen telefoon.

In december mijn rechtbijstand gebeld en die hebben een brief gestuurd. na 2 maanden geen bericht heeft de advocaat gebeld en die werd afgewimpeld met dat hij mijn gegevens moest geven. ik heb daarop zelf gebeld en raad eens. Ze hadden geen brief ontvangen. Weer gemaild met mijn advocaat en een dag later werd ik teruggebeld door tele2. JAhoor de brief van de advocaat was gevonden. Ze zouden weer terugbellen.

Kreeg mijn advocaat een telefoontje dat ik nooit mijn telefoon had opgestuurd en dat het mijn schuld was. Dus dit prachtige bedrijf maakte me ook nog eens uit voor leugenaar. maar de oplossing ik mag mijn telefoon weer naar de TELE2servicenter sturen. dat ik al een jaar 65 euro betaal voor een telefoon die t niet doe vergeten ze even. En nu nog zegt samsung WIJ GEVEN DE SOFTWARE NIET VRIJ. zucht ik had een hoge pet op van tele2 maar ik ben het helemaal zat nu

Mensen ik ben al 5 jaar trouwe klant bij tele2 heb 1 van de duurste abbonnementen die ze hebben en ze laten me gewoon in de **** zakken.

tele2 een echte afrader
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.