Binnenshuis is mijn bereikbaarheid niet best soms geen en soms 1 streepje bereik. Ben al een tijdje via Twitter bezig met webcare van Hi @emhdehaas Hi komt alleen telkens met stomme vragen of ik met een ander toestel wil testen.
Ik heb geen ander toestel waar mini sim in past.
De laatste telefoon die ik had waar dat mee ging was een lease telefoon van Hi. Deze moest ik inleveren na ingang van nieuwe abonnement.
Ook kreeg ik de vraag of er meerdere mensen in mijn omgeving problemen hadden met bereik. Ik ken mensen die Vodafone hebben en die hebben hier binnen vol bereik.
Op 2G 3G en 4G. Maar ik ken niemand met Hi/KPN.
Sim kaart kan het niet zijn want die is al 2 keer vervangen.
Het 3G is nooit fatsoenlijk geweest en ze gaan gelijk over naar 4G.
Het 2G is nog het beste maar ik heb gewoon een 4G abonnement en daar betaal ik ook netjes voor.
Mijn vraag hebben er meer problemen met bereik bij Hi/KPN?
En hebben er meer mensen last van de stomme vragen die Hi stelt? (ze kunnen anders niet verder helpen zeggen ze dan.)
Erwin de Haas
Twitter: @emhdehaas