Dit probleem doet zich steeds voor .
Als ik ben ingelogd op een chatprogramma en daarna naar een room wil gaan word ik er helemaal uitgegooid .Dus ik heb geen explorerpagina meer.Moet dan weer opnieuw naar explorer gaan dan weer naar de site inloggen en dan poef weg!!!Dit is bij twee chatprogramma's waar ik regelmatig kom.
Weet echt niet wat ik moet doen...
Alvast bedankt voor de reactie's
MVG Patika