BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Sinds anderhalve maand valt mijn iphone 6s zomaar uit.

Bijdrage door gebruiker
03-12-2016
4 reacties
Mijn iphone valt zomaar uit. Zelfs bij 34%. Het toestel heb ik al bij apple aangeboden en die zegt dat alles goed is. Het toestel is gekocht vij coolblue en is daar nu twee keer geweest, maar is niet gerepareerd, omdat het toestel is gecontroleerd en in orde bevonden.
nou heb ik coolblue erop gewezen dat er problemen zijn met apple 6s telefoons, maar hun hebben gekeken en mijn serienummer valt daar dus niet onder en zal daarom ook niet de batterij worden vervangen. Ik moet nu voor de derde keer opsturen en dan hopen dat er wel wat word gedaan.
Het toestel is met problemen begonnen met zes maanden en hij is nu acht maanden.
Wat kan ik nog meer doen en waar heb ik recht op?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.