BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Simyo kan niet rekenen.

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
29-03-2013
  •  
7 reacties
  •  
Ik kreeg deze week de laatste rekening van Simyo en ik dacht meteen dit klopt niet.
Ik heb nog nooit buiten mijn bundel gebeld dus ik meteen naar hun website.
Ik vraag mijn gegevens op over die maand en wat blijkt ik zat NIET buiten mijn bundel.
Ook een berekening op hun methode.
Elk gesprek afronden naar boven naar de eerste volle minuut.
Zelfs dan kom ik op maximaal 93 minuten gesprekstijd.
Mijn abonnement is 100 minuten dus ook al kwam er erg kort in de buurt van mijn max ik ging er NIET overheen.

Dus ik maar bellen met Simyo.
Na bijna 10 minuten krijg ik dan eindelijk iemand aan de lijn.

Die kon mijn dus niet helpen en ik moet een mailtje sturen naar Simyo met daarin mijn klacht.

Dus ik op zoek naar hun Email adres.

ONVINDBAAR.

Dus nu is mijn enige methode of weer bellen en geen antwoord krijgen OF alles op social media gooien waar ook slecht op word gereageerd. (lees niet)
En daarmee dus al mijn privé info ONLINE gooi wat is dus faliekant weiger.

Dus Simyo leer rekenen en stuur mij een nieuwe rekening want deze is teruggeboekt door mijn bank want ik betaal NIET voor jullie reken domheid.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.