BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Simyo

Bijdrage door gebruiker
07-06-2011
Reageer
Lees verschillende negatieve reacties betreft het activeren van een nieuwe (2e) simkaart van Simyo abonnement, Klantenservice bereik en afhandeling van zaken.

Mijn ervaring met Simyo
Mijn telefoon was gerold. .
Is direct geblokkeerd, binnen 2 dagen nwe sim.
Deze werkte niet. Kontakt opgenomen met de Klantenservice (je moet even wachten en geduld hebben want men is echt druk bezig daar met de klanten en is zelfs een gratis nummer, maar ja wie heeft er tegenwoordig nog geduld?) IK wel gelukkig.)
Werd uitstekend geholpen, andere sim toegestuurd gekregen want waarschijnlijk was die vorige kapot, namen het zekere voor het onzekere. Ook weer 1 dag later in mijn brievenbus. Kreeg geen netwerkverbinding op mijn telefoon. Gebeld naar Simyo (ff geduld hebben hé) en men heeft er alles aan gedaan om de simkaart - welke bij hun op geactiveerd stond - in mijn telefoon aan de gang te krijgen. Een zekere Jordan van Simyo heeft het voor elkaar gekregen. Al mijn e-mails tussendoor werden correct beantwoord en stonden zéér open om het probleem opgelost te krijgen en deden er alles aan.
Dit is mijn ervaring met Simyo, perfecte aanbieder en een prachtige Mijn Simyo inlog om veel zelf te regelen. Geweldig bedankt!!!!Simyo en in het bijzonder uw medewerker Jordan. Gr Florisje
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.