Beste meneer/mevrouw,
Ik heb de Sims 4 op een externe schijf geplaatst. Het spel werkt prima. Ik ben erg van de custom content en ik heb die in het spel gezet: c schijf. Ik krijg ze te zien in het spel, maar ik kan niet meer spelen. Als ik 5 minuten aan het spelen bent sluit het spel zichzelf af. Ik heb altijd prima met custom content kunnen spelen. Kan het liggen aan de externe schijf en kan ik er wat aan doen?
Groet,
Lara